15 december- 3 drömmar jag har

1. Jobba med något jag tror jag kommer stor trivas med och som har stor variation så drömen är att bli färdig utbildad hälsocoach och sjuksköterska så ska jag börjar sen med min dröm. 
 
2. Träffa världens bästa och underbaraste pojkvän. Dock vet jag inte vart man hittar han kanske i Sverige? Findland? Aruba? Brasilien? Island? Nordpolen? Vad vet jag han kommer nog dyka upp då jag minst annars. 
 
3. Bli ekonomiskt oberoende så jag kan köpa mitt dröm hus på kusten, shoppa, resa, ge pengar till bra ända mål, köpa sen stuga någonstans för att jämna upp kusten kanske man ska köpa en skidstuga, sen en lägenhet i Stockholm/ Göteborg/ Malmö ifall man vill ha lite vill till storstadslivet lite. Sen kanske man skulle vara snäll och ge sin mamma och pappa och bror något fint ;-)
 
Detta är väl bara några få drömmar mot alla tusen jag har. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0