984

Det är så många inlägg jag har skrivit med detta inlägg sedan jag startade denna blogg 2009. Tänk hut mycket tid man har lagt ner på den egentligen. På något sätt är det ändå värt det för det är skönt att få skriva av sig lite. Dock har jag nu extrem blogg torka. Jag har inte lyckats komma på några knep för det än dock har vänner kommit på förslag de vill att jag ska skriva om. Men det är inget rolig eller jo om bloggen hade varit lösenordsskyddad så man vet vilka som läser men inte nu när den är öppen för alla. Men jag tror jag ska googla runt lite och skaffa mig lite förslag på vad jag ska blogga om så ska ni få läsa något intressant för en gångs skull hoppas jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0