Hej farmor

Fick igår reda på att min farmor har lärt dig klicka in på min blogg eller min kusin hade visar henne det. Detta fick mig att fundera över vad jag inte ska skriva i bloggen och vad man ska skriva. Vad ska släktingar veta och inte veta för jag vet att det är släktingar som läser genom att man får höra det varenda släkt kalas. Man vill liksom inte att de kanske ska läsa allt. Men jag känner ändå på något sätt att detta är min blogg/ dagbok eller vad man ska kalla det och då tycker jag att man ska skriva det man vill. Jag har i alla fall som en grej att jag skriver inte så mycket om min familj och lägger inte ut bilder på min mamma och pappa och bror. Sen så skriver jag inte alltid alla namn med folk jag är med för jag känner att de själva får säga om de vill vara med då skriver jag det. Personer som själva har bloggar skriver jag ut hela namnet på för att då känner jag att de accepterar det eftersom de själva har det men andra vänner skriver jag ofta smeknamn eller så skriver jag sällskap. Det beror helt på vad människorna själva säger. Jag tycker det är en ganska bra grej. Sen i en blogg som är öppen för alla kan man liksom inte skriva hela sanningen det är ofta man censurerar och skippar delar eller saker. Sen vissa saker tror jag inte ens skulle vara roliga här på bloggen för det kan vara saker som personer som var med kan förstå. Men man kan väl säga då att jag bryr mig inte så mycket om vem som läser jag ändrar inte vad jag skriver för det utan jag skriver det jag själv vill skriva och vill ha med.


Kommentarer
Postat av: Angie

Åååh Evve du är så vis! Diggar hur du skriver! Jag skämtar inte utan jag är seriös! :o PUSSPUSS

2013-02-24 @ 14:06:20
URL: http://www.gelo.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0