Hejhopp

Jag kände helt plötsligt för att rimma men tyvärr är jag sämst på det och det hade gjort att alla hade skrattat åt det. Ni kan ju fråga Anna och becka om min grymma rimning.

Ja som ni kan se i tidigare inlägg har jag inte fått sova i natt för att en viss dam hade lite roligt. Damen hade hittat iPhone smilisarna. Haha hon är så skön den där bruden ändå. Dock är jag ganska trött idag. Har nog kört ett antal mil med bilen idag. Det blir så när man vill ha en av bilarna så får man köra överallt också. Jag har varit som jag skrev i går och ätit hos mormor och morfar sedan skulle jag hämta ett f-kort. Efter det blev det till att hämta mamma på jobbet och köra bror min till gymmet och snart ska jag hämta han. Tur jag fick ha den sköna bilen. Just nu sitter jag och kollar på skidskytte tro det eller ej men det är sant. Dock är det mycket roligare att kolla på alpint. Resten av kvällen ska jag slappa och kanske fixa naglarna. Så nu vet ni det.

Hoppas alla har det bra i snön och att alla lever livet!

Ha det gott
Evve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0