Jag är störd

Ni som läser har säkert förstått att jag har en enorm fågel fobi! Speciellt gäller det duvor, skator, kråkor, måsar, fasaner, änder och ankor. Fy vad äckliga de är! Igår köpte jag nya kuddar och då slog jag till med ett par dun kuddar . Jag gick och la mig och det kändes väldigt annorlunda. Plötsligt börjar mina tankar flöda tänk det är en fågel som är i min kudde massor av deras fjädrar! Och jag blir tvungen att dra huvudet från kuddarna och jag tänker i det läget jag kan inte sova med huvudet på fågelfjädrar. Till slut drar ögonen ihop sig och jag får lugna mig själv och säga det är lugnt det är ingen fågel det är vara fejkade fjärdar och då kunde jag försöka somna. Men jag måste säga att när jag vaknade på morgonen så vaknade jag riktigt skönt. Dock vågade jag inte trycka ner ansiktet i kudden. Jag måste säga att jag göra i alla fall framsteg ;) tänk vad löjlig man kan vara men det går inte stoppa det! Jag har i alla fall inte så ont av små fåglar om det inte är så att man sitter ute och äter och de börjar hoppa runt bordet då tycker jag det är lite jobbigt men det kanske är vanligt.

Ja må vara konstig ibland men det är väl sån jag är och det står jag för!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0