2013

Fy vad konstigt det kändes att skriva 2013. Men nu har jag för första gången i år skrivit det så!

Nu hoppas vi och vi ska göra 2013 till ett grymt år med mycket händelser och skratt och till ett grymt år.

Nu är det inte så långt kvar till student! På söndag är det bara 150 dagar kvar inte alls mycket. Måste bara komma ihåg att jag ska betala min mössa i veckan och sen ska jag åka och fålla upp min balklänning.

Under 2013 ska jag:
• klarat skolan och vara nöjd
• ha en underbar student
• resa mycket!
• träffa nya människor
• komma på vad jag ska göra efter studenten
• jobba
• umgås med underbara vänner
• utnyttja mitt körkort till max
• njuta av varje dag och göra något speciellt då och då som ger en energi
• leva livet!!!!!!

Hoppas alla hade en bra nyårsafton!

/Evve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0