Snart helg igen :D

Hoppas alla har det bra. Idag har jag haft en väldigt onödig skoldag. Börja med en lektion kl08.00 då vi jobbade med eget arbete. Sedan så hade vi två timmars hål, sen så hade vi geografi med film och eget arbete. Sen efter skolan åkte jag och Anna och hämta biljetter och sen så åkte vi till gymmet. Det blev rejällt kört där och jag känner redan träningsvärken i benen.
Just nu sitter jag och kollat på tv kommer nog för en gång skull hamna någorlunda i tid i säng idag känns som jag lider lite av sömn brist idag. Så det måste vi får bort för imorgon blir det kväll med brudarna och bowling som jag är sämst i hela världen på!!

Kramar
Evve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0