Tisdag

Fy det är bara andra dagen i veckan och man är så sjukt trött redan. Längtar redan tills det är fredag och helg! Idag har det varit skola och sedan skjutsade jag hem becka på vägen hem. Sedan åkte jag hem och slappade lite och nu ska jag göra det sista på artikeln som ska vara inne på fredag. 

 

För övrigt är allt bra, det är väldigt kallt ute men det är på något sätt lite mysigt dock väljer jag alltid fel jacka på morgonen så jag fryser alltid. Dock är jag lite avundsjuk på mina päron som ska åka iväg och åka skidor snart. Varför inte jag följer med är för de ska inte åka slalom utan längd och jag vill åka slalom. Det är inte lika roligt som slalom. Jag får väl ta mig upp till lilla billingebacken och åka kanske som jag har tänkt länge men aldrig kommit upp. Det finns ju så många andra måste man måste göra hela tiden! 

 

Ne nu ska jag skriva på lite vettigare saker!

 

/evve

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0