Fredag =helg

Fy vad skönt att vara ledig lite nu. Idag blev det skola som vanligt. Efter skolan åkte jag och anna och Erica ner till stan och fikade. Efter det gick jag och anna till twillfit och som vanligt brände jag lite pengar där. Efter stan körde jag hem anna och så satte jag mig i soffan och slappade lite. Senare sen åkte jag och anna och becka och handlade och sedan for vi hem till mig och lagade mat och lite senare kom även Emelie och åt med oss. Sedan har vi pratat och ätit godis och bara slappat. Det slutade med att alla var så trötta och brudarna åkte för några minuter sedan hem. Det är ett hårt liv vi lever haha! Det är nog bara jag av alla mina vänner som klarar av att ha ögonen öppna efter tolv på helgerna. Dock börjar jag bli som de andra och att gå och lägga sig innan elva är inte alls lika konstigt som om ni skulle veta mina sov vanor för ett litet tag sedan. Då kunde jag vara uppe halva nätterna och jag vände helt på dygnet. Men jag har nu märkt att det inte är så bra för kroppen. Typ i 2:an så kunde jag vara vaken till ett två på nätterna och sen gå upp gå till skolan och sova två timmar när jag kom hem från skolan. Fattar ni hur mycket min kropp hatade mig. Men nu på senare tid har jag blivit bättre och försöker att senast lägga mig vid 11. Det har gjort att jag känner mig bättre och det är inte alls ofta jag sover på dagen längre. Man orkar mer om man lägger sig någorlunda i bra tid och även att man tränar ett par pass i veckan gör att hela kroppen mår bättre. Vi får väl se hur länge det kommer hålla men det har hållit ett tag nu så jag tror det borde hålla i sig. Ne nu ska jag snart gå och lägga mig.

God natt
Evve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0