Onsdag den sjunde mars

Vart tog det underbara vädret vägen blå himmel och sol? Det var ju så underbart! Man får hoppas det kommer tillbaka och piggar upp en lite. Jag har precis avslutat lite religions plugg eller lättare sagt 3,5 timma. Detta är inget roligt prov vill jag lova vi håller på med sekter och sånt och typ om hjärntvättande och mind control finns. Det är lite segt! Annars är det inte så mycket mer i skolan om man bort ser från projektet då. Det går väl sådär med projektet men har man tagit sig vatten överhuvudet så får vi se till att få bort det med. Kan man säga så kom på det bara så där?! Skit samma jag förstår det så! Ska nog lite senare sen åka och gymma har inte bokat något power idag för det var inte den vanliga ledaren så då kände jag inte för det riktig. Så det ska bli ett eget mage och ben pass. Mina favorit delar! Dock har jag insett att det är ganska fullt och ha stora ben och mag muskler och sedan pin smala armar. Så jag har faktiskt börjat köra hård träning med armarna dock kan man inte liksom köra det varje gång och man kan ju inte skippa mage och ben helt utan musklerna där måste underhållas med. Resten av kvällen sen ska jag för en gång skull sitta framför tv och kolla på något roligt program.

För övrigt så rullar det väl på ,jag kan bli lite galen på mina egna tankar och det är jobbigt när man inte kan styra dem. Man får väl låta de rulla på och se vad som händer eller något har inte kommit på någon smart lösning än för att stoppa det! Det är typ sjukt hur mycket man kan tänka. Sen håller jag och anna på och planerar en liten Sverige resa på påsklovet. Vart vi ska vet vi inte än men bo på hotell ska vi gör i alla fall. Jag skulle vilja gå på spa eller något men vi får se vad vi hittar. Vi hade först tänk åka på solsemester men vi hittade ingen som lockade och sen är det inte så solsäkert då så vi skippade det. Bättre att åka i sommar istället och gå all in. Man vill liksom inte åka bara för att åka och sen är jag så kräsen med hotell så en stundent resa var typ inte ens att tänka på för mig. Tänk att bo på ett skappigt hotell och sedan typ bara supa. Ne det känner inte jag för och det är inte riktigt min stil. Vill hellre göra en riktigt resa då man gör saker och inte bara festar på kvällarna och sedan solar på dan och upprepar det i en vecka. Sola bada och upptäcka eller en riktig upptäcktsresa det är resa för mig.

Ha det bra!
Evve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0