Känns som lördag men det är bara torsdag

Precis som rubriken säger känner jag. Idag har jag varit så sjukt seg och har inte känt för att göra något. Så jag har slappat sedan har jag varit och handlat och fixat lite med mamma och sen har jag nu lagat kvällsmaten eller för er som föredrar ordet middag. Sen har jag öven testat hela min baloutfit för att se så allt passar men både jag och mamma var eniga om att allt passa men vi ska nog åka och köpa ett armband till bara. Resten av kvällen ska jag slappa tänkte jag. Imorgon åker hela familjen utom jag till kusten och plockar i ordning för sommaren. Jag kände att jag behövde plugga sen skulle jag och Anna hitta på saker och så känner jag på mig att det kommer bli ganska rörigt när de plockar ordning så jag kände att jag stannar hemma. Dock är jag lite sugen men jag känner att jag vill hellre åka ner lite senare. Vi var nyss på kusten så jag kan vänta lite har ju nu liksom körkort så då kan man lättare åka dit oftare.
Igår var jag först i skolan på dagen och efter skolan åkte jag Anna och Emelie runt och sen senare åkte vi och åt ihop och handlade lite. Sedan ville Anna kolla på hennes brors match så alla tre åkte och gjorde det. Men det började regna så vi gick hem till Anna så jag behövde inte lida så länge. Sen på kvällen kollade vi på tv och pratade och hade det allmänt mysigt. Ni är sjukt sköna och underbara tjejer!
Morgon dagen är än lite oklar vad som händer så vi får se. Måste hinna träna lite i helgen med tänkte ja.

Ne nu ska jag kolla lite på tv och slappa.

Ni får ha det bra!
evve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0