Onsdag

Hej på er!
 
Just nu sitter jag med lite skolarbete men är typ klar ska bara läsa igenom och skicka in det. Sedan har jag äntligen fixat boken till kursen nu som hållit på 3 dagar redan. Men fysologin och anatomin tog all min plugg ork men nu ska jag komma igång igen har lagt upp en plan jag måste hålla så! Ikväll ska jag packa klart inför helgen.
 
Imorgon åker jag med min mamma och pappa för lite skidåkning både ner förbacke och på längden. Jag hade typ glömt nästan hur mina nya längdskidor såg ut för det var så längesedan jag köpte dem och när jag köpte dem så åkte jag typ en gång på dem sen blev det inget mer. Men nu ska de dammas av! Så jag ska ha en lugn och skön weekend i snölandskapen där uppe. Det ska bli skönt att få komma iväg dock känns det som man förstår mamma och pappas lilla semester men det är faktiskt dom som tjatast mest att jag ska med så kan kanske inte förstör. Det är ju så sälla nu för tiden man åker iväg med dem bara så det kanske är mysigt. OCH JAG ÄR SÅ SJUKT TAGGAD PÅ SKIDOR!!!! och äntligen ska jag få göra det. Hade varit roligt att ha med en kompis med de flesta jobbar eller pluggar så jag får nöja mig med mamma och pappa det är ju bara fyra dagar så. 
 
Helst av allt skulle jag vilja åka till Åre eller Österike men det är lite svårt att få med sig vissa för det är studenter eller för att de inte åker skidor alls så men det finns ju alltid pulka ju ;-) Men det jag får nog komma dit en vaker dag livet har ju knappt börjat än så! Får väl hitta en redig karl som hänger med mig eller något annars. 
 
Ibland undrar jag hur min hjärna tänker egentligen för ibland är det helt sjuka tankar och bilder i den där hjärnan. Jag är väl en rörig och på väg att hitta vägen person eller något. Jag tror att om någon skulle kolla in i min hjärna hade de nog trott jag var störd eller bara fått ett gott skratt av allt konstigt. Så nu vet ni det jag är alltså lite trött på mig själv ibland och undrar vem jag själv är ;-)
 
Ha det toppen 
 
evve
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Angie

Alltså du ÄR såå himla rolig Evve! FY vad jag gillar dig!

2014-01-23 @ 08:00:24
URL: http://www.angies.vimedbarn.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0