Hade lite tråkigt

1. Namn? – Evelina Blom
2. Exakt ålder? – 19 år och 9 månader 5 dagar
3. Vart bor du? – Skövde
4. Bor tillsammans med? – Min familj
5. Husdjur? – inget
6. Färg på ditt hus? – Gult och rött
7. När är du född? – 1994 22 oktober
8. Klass? – ?
9. Vilket år tar du studenten? – tog studenten 2013
10. Något jobb? – Badvakt och simlärare
11. När ska du sova ikväll? – om en liten stund
12. Duschat idag? – ja
13. Kramat någon idag? – ja max eller det var ju efter 12 i natt så det var ju idag
14. Pussat någon idag? – Samma som ovan
15. Vad har du ätit? – Lax och pasta till lunch och grillad kyckling och potatis
16. Dagens klädsel? – Jobbkläder och just nu en slapp och skön klänning
17. Dagens smink? – inget alls
18. Dagens sötnos? – min söta pojke
19. Dagens roligaste? – olika kommentare badgäster vräkt ut sig på jobbet idag
20. Har du många vänner? – inte jätte men jag har några få mer som jag är väldigt nära istället vilket jag gillar
21. Vem kramade du senast? – Max
22. Hur många har varit otrogna med dig? – ingen vad jag vet
23. Vem pratade du med i telefon senast? – mamma
24. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Anna
25. senaste film? – en del av den senaste legofilmen
26. senaste låten du lyssnade på? – om med Faråker
27. favvo mat? – finns många men just nu är det nog spagetti och köttfärssås med mycket parmesan
28. favvo dryck? – pepsi max
29. favvo Stad? – Göteborg
30.favvo Land? – Sverige och utom det Grekland
31. favvo Ämne i skolan? – samhällskunskap och webbdesign
32. År? – 2014
SENASTE:
33. Personen du pratade med? – pappa
34. Drickan du drack? – äpple juice
35. Gången du spydde? – 1 år sedan
36. Gången du grät? – minns jag knappt
37. Pizzan du åt? – igår kebbab
38. Gången du var i göteborg? – lite mer än en månad sedan men om en vecka är jag där igen
39. Gången du var i stockholm? – förra året
40. Gången du var hög? – inga
41. Personen som såg dig gråta? – mamma

ANTINGEN ELLER:
42. Svart eller vitt? – svart
43. Hund eller katt? – hund
44. Ut och festa eller hemma och mysa? – båda beror på humör
45. Tv-spel eller datorspel? – dator
46. Singel eller upptagen? – upptagen
47. Lunarstorm, facebook eller bilddagboken? – facebook
49. Big Brother eller Paradise Hotel? – paradise hotel
50. Svart hår eller blondt? – blont
51. Blåa ögon eller bruna? – blåa
52. Choklad eller lakrits? – choklad
53. Göteborg eller stockholm? – Göteborg
54. Högerhänt eller vänsterhänt? – höger
55. Coca-Cola eller Fanta? – coca-cola
56. Pizza eller kebab? – Pizza
57. Randigt eller prickigt? – prickigt
58. rosa eller gul? – rosa
59. Leva eller dö? – LEVA
ANTAL:
60. Personer du älskar? – min familj och min pojke
61. Personer du hatar? – ett par stycken
62. Personer som sagt jag älskar dig? – 1 + min familj
63. Personer som hatat dig? – finns nog säkert några
64. Glassar du ätit på en dag? – 5st
65. Festivaler du varit på/ska på detta året? – inga
66. Gånger du haft minnesluckor? – 1
67. Piercingar har du? – 2 i öronen
68. Personer du saknar just nu? – 1
69. Gånger ditt hjärta brustit? – ett par gånger

VEM:
70. Vill du kyssa nu? – Max
71. Ska du träffa imorgon? – mina jobbarkompisar, Anna, Max, min familj
72. Sjöng du senast för? – mig själv
73. Hade du senast en MSN-konversation med? – ingen aning var väldigt längesedan
74. Spelade du tv-spel med senast? – Max
75. Vill du ta med på en romantisk resa nu? – Max
76. Vill du kasta en sten i huvudet på – Ingen
77. Förtjänar att dö? – Ingen
78. Vill du sova brevid inatt? – Max
VAD:
79. Gör dig glad? – människor jag tycker om
80. Gör dig ledsen? – döden, lögner, falskhet, otrohet
81. Vad vill du helst göra nu? sova
82. Önskar du att du slapp göra? Städa och dö
83. Vill du ha nu? – en stor kram
84. Önskar du dig i födelsedagspresent? – ett halsband, mona mi, pengar och lite till
85. Längtar du till? – tills jag har jobbat klart och får åka utomlands
86. Tycker du om dina betyg? – de kunde väl alltid varit bättre men är ändå nöjd
87. Ångrar du i ditt liv? – försöker inte att ångra
88. Är det bästa som har hänt dig? – just nu min fina kille
89. Varför gjorde du detta? – För att jag hade så sjukt tråkigt och ville fördriva lite tid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0