Fredag och skönt med helg

Godkväll på er!

Tänkte slänga in ett litet inlägg har medans jag väntar på att min egen hemma lagade middag till familjen ska bli köar. Jag har faktiskt ordnat med helt hemma gjord potatisgratäng, lövbiff och en riktigt god sallad. Mina föräldrar måste tycka att jag är världens bästa dotter. Vem skulle inte tycka det när man fixar en sådan god middag. 
Idag har jag varit idrottslärare och det gick bättre än vad jag trodde. Jag fick äntligen uppfylla min dröm om att göra värsta hinderbanan med allt jag hitta. Dock var det inte så roligt att plocka undan allt då alla barnen och lärare bara gick utan att jag ens han blinka. 
Ikväll ska jag göttat ner mig i soffan och kolla på lets dance och se vad gotteskåpet har att bjuda på. 
Igår så blev det en tur till Lidköping och jobb och på kvällen blev det en spontan tur ner till Anna där jag och Anna och hennes mamma satt och pratade skit. Det var så mysigt och längesedan vi gjorde det. 

Nu ska jag kolla till gratängen och steka köttet. 

Ha det bra 

evvis 


Mitt korta hår! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0