Jag vill bli fri från min förkylning för..

Jag vill kunna träna och ta ut mig och bara köra gärnet. Jag är väldigt nog med att man inte ska träna när man har ont i halsen och hosta och det har jag just nu. Vill typ bara ut och springa även fast jag hatar att springa så ni måste förstå hur rastlös jag är.
Jag hoppas på att jag kan komma igång början nästa vecka och då ska jag köra hårt tror jag ska börja mycket med kondition och eftersom lägga på styrka. Tycker man orkar så mycket mer om konditionen är bra så det känns bra tycker jag att fokusera på det först.

Idag blev jag väckt klockan åtta av att skultorpsenheten ringde mig och det innebar att jag idag fick hoppa in som vikarie i en åk 5 klass och vara deras lärare. det var lite läskigt tycker jag men det gick bra. Resten av dagen ska jag ta det lugnt och fixa med talet lite.

Ne nu får ni ha det så bra
evve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0