Efva Attling

Fy vilka fina smycken måste jag säga. De är så enkal och fina samtidigt som de sprider fina budskap. Har har kärat ner mig riktigt i några och en vacker dag ska jag köpa mig ett fint smycke från henne. Vissa av smyckena är det sjuka priser på men så fina och andra är jätte fina och till ett mer rimligt pris. Detta kanske blir min nästa grej att spara till. 
 
Några av massor favvisar
 
Ett halsband som är väldigt enkelt men ändå fint!
På detta halsband står det "Amor Vincit Omnia"  som betyder kärleken övervinner allt. Sjukt fint och detta är nog min favvis just nu!
 
Väldigt söta fjärilsörhängen
 
Detta tyckte jag hade också ett så bra budskap och detta är även något jag mycket skrivit om på bloggen med.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0