F R E D A G

Hejsan


Just nu sitter jag och äter nybakt bröd från skövdebagaren. Skövdes bästa konditori enligt mig alltid nybakt och färskt. Idag blev jag väckt av mamma redan klockan 08.00 och då tvingade hon med mig på spinning för hon ville inte gå själv. Jag var snäll och hängde med även fast jag har svårt för att träna på morgone har alltid haft det hatade morgon passen i simningen när jag simmade. Tror det är för att jag är ganska morgontrött av mig har svårt att komma igång på morgonen samt att jag har inte jätte lätt för att få i mig frukost tidigt. Och äter jag inte något innan träning blir jag fruktansvärt illa måeende under tiden jag tränar. Nog om det!

Idag ska jag fixa lite ärenden på dan och någon gång efter två ska Anna hämta upp mig så ska vi till Jönköping. Vi ska äta trerätters och sedan se September och träffa några från hennes tjejgäng. Jag tror det var så att Annas skola eller någon del på campus fyllde 10år och då fick varje student ta med en utomstående på denna middag. Och där av var jag snäll och hängde med Det kan nog bli mysigt och roligt! Jag ser nog mest fram emot att få se September så det blir nog bra. 

På Lördag så har jag faktiskt inte så mycket planerat mer än att jag måste plugga då jag slarvat lite. Och det blir nog plugg på söndag med. 

Fick även reda på min senaste tenta idag och den var godkänd. Jag är väldigt stolt faktiskt jag har klarat varenda kurs detta år och alla seminarium. Fick en enda omtenta och det var min första högskoletenta så det var ganska förståeligt så jag tycker knappt det räknas. Så jag är väldigt nöjd med mitt första högskoleår och jag är framför allt imponerad av mig själv att jag klarat av att fixa distansstudier. 

 

Ha det bra

evve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0