Det var länge sen nu!!

Hej  nu ska jag beräta vad jag har gjort och så dom dagar jag inte helt enkelt inte han med för jag har haft mycket att göra.

vi börjar med

Fredag: På dan var det skola en vanlig dag som alla andra det var mycket trög dag sen efter skolan cyklade jag hem och slappa lite sen blev det att äta något lätt och sen dra till valle grillen där jag skulle möta mina sim kompisar för att vi åkte till Töreboda och tränade i 2 timmar det var ett mycket lungt pass som turvar men vattnet i basängen var hur varmt som helst över 30 grader säkert sen efter träningen åkte jag hem och åt grillat kött med  potatis gratäng och sallad sen så gick jag och la mig.

Lördag: Jag vaknade vi halv 11 och svarade i telefonen och det var morfar som undra om vi skulle ner till stan och det skulle vi emn vi hade inte klätt på och eller ätit eller någon ting men det tog 15 minuter så var vi klara och nere på stan där vi gick till JC först där jag köpte en ny tröja en Guns n roses t-shirt den var riktigt snygg tycker jag det kanske inte är mitt favorit band men tröjan var så snygg och dom är ju faktiskt bra musik så jag köpte den och jag är riktigt nöjd:)Sen efter vi hade varit på JC så gick jag med mormor och morfar och min far till smycka där jag skulle hitta en konfirmations present som jag ska få av mormor och morfar och det blev riktigt bra nu längtar jag till konfirmationen men det är ju typ inte nu på lördag utan nästa lördag det ska bli roligt.....Sen efter det så åkte jag hem åt mat och sen åkte jag till vallegrilen och möte simkomsiarna och sen åkte vi till Törboda i dag igen där jag trän i 2 timmar sen efter det åkte jag hem och så grillade jag med min familj och vi grillade kött och sen banan med choklad sen så kollade jag på robinsson och slappa.

Söndag i dag: I dag har ajg haft tidig träning i Törboda i dag igen sen så åkte jag hem och och slappade sen så sov jag lite och sen så har jag price bakat rulltårta men den blev inget vidare den blev mega stor har alldrig sett en sån stor jag la äpplena på fel sida av smeten med men så är det ju när man baka rulltårta för första gången och nu efter det så sitter jag här framför datan och tv:n  och gör inget..sen resten av dan vet jag inte vad jag ska göra...

Vecko översikt

Måndag: träning i skara och skola engelska uppsats

Tisdag: Träning i falköping tror jag , flöjt ,skola

Onsdag:VEt inte riktigt men skulle behöva gå på gustjänst har bara en gång kvar, skola

Torsdag: Vet inte ,skola

Fredag: Träning i Töreboda

Lördag: hitta på nått tycker jag , träning i Töreboda

Söndag: inget specielt, träning i Töreboda


veckan efter blir det mycket konfa och så och inte mycket träning!!

Men vi ses

evvis<3


Lite bilder:


 Bild från i vintras när ajg var i Vemdalen :P bilden blev på fel håll



 
En väska jag gjort av tuggummi påsar det är en gammal bild:)

Kommentarer
Postat av: Angie

Fin påse! använder du den då ?

2009-04-28 @ 19:58:54
URL: http://gelo.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0