Lördag den 18 april!

Hej!

I dag har jag haft en super rolig dag. Dagen börja med att jag åkte ner till stan och köpte min skolavslutnings kläning den är rutig med olika rosa färger och en grå färg den var riktigt snygg den köpte jag på MQ. Nu blev det så att dom skorna som jag har köpt blir inte skolavslutningsskorna utan det ska jag ha nu i sommar och eventuelt på skolavslutningen men tror inte det istället ska jag köpa ett par snygga och billiga pumps. Sen efter ajjg var på stan så åkte jag hem och laga lite mat som jag och min far skulle äta frö min mor och bror var på billingehov och tog hand om loppmarknaden som SIK har där nu sen blev det lite slapp och sen skulle jag träna igen i Törboda i 2 timmar men om man vill bli bra måste man ju träna och det är det som är positivst med att träna :P efter träningen åkte jag till becka där jag ska sova i natt men det blir en tidig uppgång för mig ska träna i gen i morgon kl 10.00 i Törboda men men som sakt om man vill bli bra ska man ju träna..Men nu ska jag och becka se klart på Robinson och sen ska vi se på filen "Patrik 1,5" och sen vet jag inte vad vi ska göra men nu ska jag kolla på robinson och ha en trevlig kväll.

Vi ses i morgon!

evvis<3












ps.komentera gärna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0