5 maj

God dag

Ännu ett stort kliv närmare min konfermation. Det ska bli så roligt när den är över men jag kommer ju att sakna några som jag har lärt käna men hoppas vi kan fortsätta att hålla kontakten....Ni vet nog villka ni är inte så säkert att ni läser dettta men endå.

I dag har jag varit i skolan på dan sen efter skolan var jag på flöjt och sen på stan med becka B och Becka W och Josse. Där var jag ett tag sen sjusade josse mamma hem mig med cyken i bak. Sen när jag kom hem gick jag in på datan och kollodae om det hade hamnat något kuligt mail i inkorgen med att par noter på gabrilelas sång men det hade det inte och han sa att dom skulle komma i dag men jag börjar bli lite nervös över att jag inte kommer att kunna det till konfan på lördag plusa att jag kommer ha fult upp som ni snart kommer får se. Men nu ska jag kolla klart på enterligen hemma och sen efter det blir det andra avenyn som är hur bra som helst elr vad tycker ni??
ne nu ska jag forstätta att kolla på tv:n men vi hörs kanske i morgon.


DAgens outfit: En guns n roses tröja från JC sen ett par jeans leggins från MQ sen en svart trekvarts kofta från JC och ett silvrigt diadem i håret och ett rött hjärta och ett par vita pärlörhängen.


Veskan som är kvar:

Onsdag: öva på gabrielsas sång om den har kommit och sen städa mitt rum skolan på dan

Torsdag: öva på gabrielas sång och sen klippa mig skola med förstors

Fredag: skolan sen repetion och äta nått gott med konfan och ta kort

Lördag: Konfermation och kalass

Söndag: Vet inte vad jag ska göra



Ne nu ska jag kolla kalrt!!


ses

evvis<3




ps. fick reda på min prao plats i dag och det var inget roligt ställe precie men vem vet jag ska sortera och cykla runt med post ajg ksa alltså proa på posten :( men men så är det det var typ mitt sista hands val vi ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0