dagsöversikt 1 Maj

  • Hej eller ska man skriva go kväll!

    I dag har jag som sakt varit med josse. Jag startade dan med att göra mig i ordning och sen ta kontakt med josse om hur vi skulle göra i dag sen väntade jag på henne och under tiden kollade jag på "Nils Kalrsson Pyssnling" som var på tv 4.Sen tillslut kom hon. Och vi har spenderat dan ute har försökt sola så jag kan få bruna men till skolavslutningen och konfirmationen om en vecka åå vad det ska bli skönt när den är över men det har varit roligt att träffa nytt folk. Sen har vi öven bakat massor av olika saker med smördeg och skocker pärlsocker och äg kanel och äpple har ätit så mycket sånt att jag mår illa när jag tänker på det. Sen när josse hade åkt hem satte jag mig i sofan och kollade på 27 dresses som är en mycket bra film men inte min bästa eller favorit film det är ju Djävulen ber Prada :D en grymt bra fil kan verkeligen rekomendera den. Sen kom resten av failjen hem och vi åt pizza och nu sittre jag har i sofan och kollar på någon film vet inte vad den heter men men är nog ingen film för mig :PDet här blev inte så långt inlägg men alltid något .n
    Ne men nu ska jag fortsätta och kolla på filmen.

    Vi ses

    evvis<3



Mina film lista

på första plats  kommer  som sakt " Djävulen ber Prada" en grymt bra tjej film men även en kill film som handlar om mode tidningen Runway och den o mode medvetna tjejen.

Andra plats hör kommer nog faktiskt "Mamma mia the movie" Jag älskar den det är så bra skåde spelare och bra musik.

Tredje plats kommer jag vet itne riktigt men tar nog "27 dresses" men det är många andra filmer som komemr 3 som ex."hairspray" den är ju också bra kan itne bestäma mig jag har så många som kommer tre och det här är två av dom.




ps. komentera! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0