Nu var det länge sen! Första maj

Hej!

Hur hade ni det i går??

Själv hade jag roligt. Jag var mid sjutorpa i Skultorp var där med massor av folk och åt massor av godis :P.

Jag har tuvär inte hunnit bloga på ett tag för att jag har mycket att göra nu och nästa vecka blir det itne heller så mycket bloggande men jag kommer ta igen det har i sommar då ska ajg blgga så mycket jag bara orkar men det beror ju på om jag är hemma mycket men i sommar blir det bättre.

Nu sitter jag ahr vid datan i köket och kollar ut ochver den klar blåa himmeln och japanska körsbärsträdet som är så fint med rosa ny utslagna blommer. I dag ska jag va med josse och jag har bestämt att vi ska äta glass. I kväll vet ajg inte vad som händer är bog emd josse länge i dag.

Måndag: Jag hade skola på dan och sen åkte jag och träna på kvällen i skara.

Tisdag: Var jag först i skolan sen så åkte jag till musikskolan för att spela flöjt sen åkte jag och träna i skara.

Onsdag: Var jag i skolan på dan sen blev det stan med becka och sen var vi på vår sista gustjänst.

Torsdag: Jag var i skolan på dan sen åkte jag med mamma till maxi för att kolla på skor som jag ska ha på skolavslutningen det blev ett par svarta skor med kilklak :D sen efter det åte jag med bekca x2 och josse  och till Skultorp och kolla på elden och åt massor av godis.

Veckan som kommer:

Måndag: skola och sista konfaträffen

Tisdag: Flöjt och skola

Onsdag: Skola och vet inte mer

Torsdag: Skola och sen måste jag städa mitt rum

Fredag: repetion och fotografering med konfan och sen skolka på dan och skola på dan

Lördag: Konfirmation

Söndag: Vet inte kanske hänga med brorsan och höra på han när han spelar trummor

Har ganska mycket nästa vecka kan man säga.........

Men nu sak jag nog gå ut i solen och vänta på att josse ska ringa och senvet jag inte vad jag ska göra men vi ses.



Ha det bra

evvis<3







Vill till kusten längtara tills jag kommer ditt<3

Kommentarer
Postat av: Angie

Ska du skolka på fredag???!! :O

2009-05-01 @ 20:53:58
URL: http://gelo.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0