NEW ice cream

Glömde även nämna :


Har ni smakat dom nya glassarna ??

Det har jag eller 3 st har jag smakat av 6 eller jag vet inte hur många det är men jag har smakat:


  BEN & JERRYS nya den var godast 5/5 hjärtan får den av mig den består av deg klumpar, jordnötssmör, choklad, ben och jerrys berömda vanilj glass och crispia saker i chokladen.. MUMMS
ca 26 men priset är värt


 Den var också god men lite barnslig men ändå inte för godiset i pinnen är godis som sprängs eller knastrar när det kommer på tungan det pulvret är blandrat med tuggummi. Den består av dom godisarna och sedan glass med godis smak. Den får 3/5 den var god men inte det gula men allt annat var gott. ca 14 kr


lite dålig bild men aa Detta är Soleros nya pineapple det är annanas is glass med hela annanas bitar  i den är väldigt läskande och mycket god i värmen. mycket billig kostar ändast 10 kr men den är sjuk god.


Dom är verkligen värda att testas men själv är jag inte klar med testandet utan det är några kvar och sommaren har ju knappt startat än så jag har tid på mig allt :)



Bilder är från google.se och jag har sökt på GB glassar 2010 och sedan klikat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0