Nu är jag här igen!

Tjeenare!

i dag har jag haft en riktigt bra dag :) Den har beståt av skolan och där jag hade ett NP i svenska muntligt som gick riktigt bra och var nog det roligaste av alla NP sedan i dag fick vi sluta en timme tidigare och det var mycket skönt sedan far jag hem och tränade och nu har jag kollat på förra måndagens avsnitt av " Svenska hollywood fruar" och ska packa i allt jag har lagt fram i väskan.

I morgon bär det av till Falkenberg och där ska jag va hela helgen och kommer inte att kunna blogga förens jag kommer hem på söndag :( men men! Träningen i dag var mycket roligt det var ett jätte roligt pass och det gillar jag :) i morgon blir det skolan också och vet ej vad som händer då men det får jag se hoppas att nått händer så det inte blir så lång tråkigt...... Ne nu ska jag fixa lite låtar till ipoden och sedan gå och lägga mig i min sköna säng ;) Men vi hörs på Söndag om jag inte hinner slänga in ett kort inlägg i morgon men vi får se helt enkelt!


Jag är lite irreterad på våra klass tröjer som vi inte beställt än!!!! Vi kommer få dom precis när vi slutar och sen kommer man ha den en gån och så då slänger man 600 kr i väggen så jag har tjatat på våra lärare men dom bryr sig inte liksom vi har bara en sak kvar och det är att alla ska skriva sina namn och sedan bara skicka in så var det klart men våra lärare ska som sakt alltid krångla till det.... Vi ska också planera vat vi ska åka på klassresa i morgon och det kommer inte gå så vidare bra :)


Men nu ska jag sluta tjata!


Dagens låt : Avril Laving "Alice"  den är med i filmen Alice i underlandet.... Det är en underbar låt den har allt skön och bra text allt :)


Men vi ses kanske i morgon annars blir det på Söndag!

Ha det bra

evvis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0