Onsdag och studiedag :)

Hej allt folk !

Nu var det verkligen ett rejält tagsen och jag ber om ursäkt men mitt liv är just nu fullt av saker som måste göras och dom går faktiskt då före bloggen tyvär men så är det och jag hoppas att ni accsepterar det :)

I dag händer inte mycket sovit länge oc sedan suttit i morronrocken som är så himmla skönt :) Det ända jag vet ska hända är att jag ska på simträning i kväll annars ska jag da det lungt och vila nu när vi har ledigt i en dag.

I  går var det skolan och efter blev det att kolla på tappeter och göra klart so som nu är helt klart och det är jätte skönt.

Måndag Var det ju skola och sedan träning.

Söndag var jag med min familj och köpte möbler och sedan var vi och åt lunch hos farmor och farfar mums :P.

Lördags var jag med brudarna och kolla på becka när hon skulle torka på A-lags matchen Skövde HF alltså. Sedan blev det pitzza på hentorps pizzeria med beckorna och josse. Sedan blev det film med josse och ena becka.




Imorgon så är det skola igen med nationelt i matte och sedan på kvällen blir det simträning.

Fredag ledig eller det är skola på dan. Då lovar jag att jag ska blogga.


Känner ni någon som sitter fast nu i utlandet??

Jag tycker det är läskigt med det dära askmolnet men nu ska ju vulkanen ha slutat att spruta utt och spruttar nu istället ut lava. Jag hatar allt såntdära snak om jorden och klimatförendringarna och sånt då får jag läskiga tankar som man inte vill ha i huvudet typ som vad händer kommar alla att dö och kommer jag inte se allt detta mer jag vet att jag är konstig men aa när jag var liten kunnde jag börja tänka sånt och jag fick typ smått panik och började gråtta men nu har jag kommit på ett knep för mig som gör att jag inte blir lika rädd. Så i skolan när vi jobbar om rymde/ jorden så får jag i bland sitta och hålla för öronen och tänka på nått roligt för att kommma på andra tankar och det gömmer jag :)Men nu tycker jag att allt folk kan minska på allt som skadar jorden i alla fall försöka minska ner på det jorden skulle ju må mycket bättre då och jag vill leva ut mitt härliga men lite stressiga liv.... Nu låter det som att jag är religös men svaret är att det är jag inte så ni vet det :)


Förseten jag har änterligen fått mina efterlängatade skor och jag blev så sjukt glad :)


här kommer en bild på dom:





Men nu ska jag dra och vi hörs snart!


Kramar

evvis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0