Tisdag v.17

Tjenixen nu var det allt ett bra tag sedan igen!


Ja nu har jag ganska mycket att göra fortfarande så att det blir inte så mycket bloggande..

i helgen gick det riktigt bra jag tävlade alltså i vändersborg jag fick ett silver och ett brons kommer inte ihåg villka grenar det var i simma så många. Men det var en händlese full tävling jag blev upp ropad två gånger och ena gången var dålig andra var bra. Det dåliga var att jag blev diskad och då ville dom att en tränare skulle gå ditt och då sa dom att jag blev diskad pga att jag tyderligen gjorde en kiki i mitt ben tag som jag aldrig annars har gjort jag fattade inte jag tog upp det med min tränare i går och han sa att han aldrig hade sett mig göra det och att han ahr sett mig på tävlingar och träningar och jag bad även en av mina kompisar kolla när jag simmade bröstsim och det såg bra ut så jag fattar inte  vad den sur gubben fick det ifrån men jag kan säga en sak att det var mer diskningar än tävlande som blev gordkända så det var tråkigt. Det bra var att jag fick från början ett brons men så skrek dom mitt namn mitt under tävlingen och sa att jag hade fått fel medalj och skulle ha ett silver i stället och det blev jag ju inte speciellt ledsen för kan jag inte säga :)

i dag har jag varit i skolan och haft en ganska skön dag.skolan käns inte så jobbig lägre har typ inga prov.Fast i dag hade vi musik prov på klassik musik och det känndes gankska  bra och jag hoppas på att jag klara G provet. Det var alltså bara ett G prov och om man vill ha högre så får man skriva en uppsatts som jag redan har börjat skirva på och jg hoppas på MVG ;)

Resten av dan består av att jag ska på föreldra möte som vi i klassen ochskå får va med på efter som att det handlar om vår klass resa :)

ne nu ska jag dra vi får se när nästa inlägg blir men förmodligen i helgen för på fredag är det ju valborg och då blir det mys med becka och josse med film och godis  kanske :)


med vänliga hälsningar

evvis<3

Kommentarer
Postat av: j

vi ska till skultorp! :)

2010-04-27 @ 22:48:58




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0