Torsdag

Tjenare i dag är det torsdag och näst sista dagen i april. Dagen har inte beståt av något specieltt precies men nått har ju alltid hänt. Dan började med skolan efter det blev det att åka till stan en snabbis med becca och josse och det blev ett köp allt. Har tyvär ingen kamera fortfarande den är hel trasig typ går ej att starta. Men becka kom även hem i dag från skolresa i frankrike och hon var ganska brun för att bara varit där i tre dagar jag blev lite avis. 


I morgon är det valborg och det blir nog skultorp med lite folk och kolla på elden tror jag eller hoppas :) föreste är jag ledig från skolan i morgon och det är skit skönt.

Men nu ska jag dra vi ses föresten tror jag att det hinner bli några inlägg hoppas jag..


Ha det bra

evvis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0