Ojoj!!

Ja nu så här  när skolan har börjat har det inte blivit så mycket bloggande för att jag helt enkelt inte hunnit.


Lite om skolan:

Ja nu har jag gått i skolan sedan i tisdags och det verkar blir 3 riktigt bra år med en klass som verkar riktigt härlig ( SP1sk). Mitt schema är grymt bra jag går aldrig längre än 15.00 och det är bara en dag annars slutar jag halv 3 elr halv 2 :) Just nu i början har det inte varit mycket skola fast vi har nu i sklutet av veckan börjat jobba lite men det första dagarna har varit lugna.
 

:)


i dag har jag och min mor och far tagit en liten tur till stan där jag köpte ett par nya byxer det blev ett par jeans blåa lee JC och sedan en stickad kofta e sådär med massor olika vinklar typ (om ni fattar) Clarks. det är ju även matfestivalen här i stan nu. Alla år så har jag alltid velat gå där och kolla och så men inte i år och förmoderligen inte åren framåt heller. Anledningen till det är att jag tycker det är så sjukt tråigt och jag ser inte det roliga i det det är liksom nästan samma varje år fast i år har det typ inga tält mot vad det har varit tidigare. Jag har faktikst bara gåt igenom för att se i år men det var inte roligt :( Sedan efter vi varit på stan så åkte vi till max och köpte mat och sedan så har jag bara slappat :) Resten av dan blir det nog slappa :)


Igår så blev det efter skolan att gå ner till jc och kolla om det fans några snygga byxer och med becka och sedan drog vi hem och kollade på film istälet för att gå ner till matfestivalen som alla andra säkert gjorde.



Ne nu ska jag logga ut

men vi ses


kramar

evvis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0