Jag är nog den nöjdaste i dag!!!

Heej allt folk!

I dag har jag hunnit med massor på så kort tid. Min dag stardade med att jag vaknade av att klockan ringde kl.08.00 och jag gick upp för klocka 09.00 skulle jag vara på hörcentralen och juta nya öronproppar för mina gamla var jätte dåliga och nu blev dom sk*it stora men sa inte klaga hoppas att dom blir bra och jag slipper ha ont i öronen varje vecka som jag har haft sen vattnet på badet ändrades. Efter att jag varit där så blev det att åka hem och sova lite och sen så bar det iväg till mormor och morfar och äa lunch och klockan två åkte jag iväg till min frisör och slingade håret och jag blev super nöjd och det blev price som jag ville att det skulle bli. Det ser utt som jag har 10 olika färger i håret och det var prices som jag ville. JAG ÄR SUPER NÖJD!

Dagens outfit: Ruttigt randig grön, blå från SVEA (I love svea), sen har jag en svart bolero från JC, svata lggins och ett svart långt linne som kläning.

JA idag vet jag inte vad som mer kommer att hända får hoppas att något häder som man inte blir sittande hemma som en hösäk och sova så nu allt folk vill jag att gon kommer och livar upp mig.

Nu ska jag prata med mina morföreldar och bror (han är inte så intressant men men).

Nu ska jag dra ni får a det bra så hörs vi i morgon!


Adios

evvis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0