Måndag

Hejsan!

Hur har ni det?

<3

I dag har jag varit i skolan först på dan och det kändes annorlunda det kändes som att jag har haft lov i flera veckor....Efter skolan blev det hem och plugga lite för ajg fick reda på att engelsakprovet som jag trodde var på tosdag är på onsdag och jag har inte pluggas fick lite smått panik men aa så jag ahr nu i kväll studat som in i bomben efter att ha pluggat lite så åkte jag och tränade sen så åkte jag hem och fortsatte plugga och nu sitter jag här och har pluggat och sett på tv oh nu bloggar jag som är hur roligt som helst.

Veckans planer:

Måndag: Som sakt det kna ni se ovanför
Tisdag: Flöjt och PLUGGA
Onsdag: Engelsak prov och sedan träning
Torsdag: Danskäll med skolan vill inte men man måste ju
Fredag: ev.träna men vet inte om det bliir något annars blir det väl sova


Dagens outfit: Marinblå stickad tröja med mönster, svarta leggins, svart långt linne och ett vit siden band i midian och ridkänorna (som jag kalla dom).


Imorgon sak jag även åka till stan och shoppa :D och kommer visa bilder imorgon på vad jag har köpt eller jag kanske inte hinner i morgon ska ju plugga orkar inte mer skola.....




Men ni får ha det så bra vill även ah förslag på vad ni tycker jag sak skriva om jag börjar få brist på fantasi...



Haa en forsatt bre Måndag!


evvis
                                                                   


                                                              
                                                              bild tagen av: Becca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0