Dagen 7/6 2010

Ja nu är det bara 3 dagar kvar i skolan och inte så speciellt jobbiga dagar heller i morgon har jag ingen skola pga att min hemkunskap jag har på morgonen är vi lediga komplediga för och sedan sak vi sluta efter lunch och efter hemkunskapen i vanliga fall så har vi lunch och då skulle vi i så fall gå till skolan och bara städa skåpet och det gjorde jag idag och rektorn godkände att vi fick gå hem :)Sedan på kvällen vid 5 ska alla nior på vasa ha avslutningsmiddag och det ska bli mysigt. På onskadag börjar vi halv 10 och då är det husetsdag och vi ska va i Karstorp och där blir det massor utav sammarbetsövningar. Sedan slutar vi efter lunch någon gång. Sedan på Torsdag har vi maskerad och sedan slutar vi och på kvällen är det skolavslutning med tårar......


I dag har jag varit i skolan och det var våra sista "riktiga" skoldag men vi har bara lekt lekar och sett film och myst med lärarna ;) Sedan har jag varit och tränat och nu sitter jag och skriver massor i bloggen som ni nog märker :)Ne nu ska jag ta det lungt lite och slappa framför tv:n.

dagenoutfit: Svarta byxer halvkorta med nitar från MQ, Guns and roses tröja som jag mest köpte för att den var snygg JC, gladiatorsandaler Vagabond.


Men vi ses!!


evvis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0