Hellu!

Hejsan!

Hur har ni det?

Hjälv har jag ganska mycket för mig om dagarna det är gansak mycket nu när jag snart slutar vasa om 4 dagar det är allt från maskerader till avslutnignsmiddag. I dag har jag varit på stan med josse och vi har shoppat det blev ett halsband och sedan har min mammma och pappa fixat batteri till min kamera hoppas dom ska hjälpa min kamera att starta det är nämligen det som är felet jag kna alltså itne ha för klena batterier utan jag måste har såna dära dyra man itne orkar köpa så hoppas ajg på mera bilder och inte dom gamla bilderna. Efter stan drog vi hem till henne och satt i solen och pratade och sedan cyklade vi home to me.

I morgon blir det att steka i solen så jag kanske kan få bruna ben till skolavslutningen....Sedan efter det ska jag och Elvira bege oss upp till berget för att se på våra simtränar kompisar som tar studenten det är alltså balen vi ska se.

Själv har man bara 3 år kvar som jag verkligen hoppas kommer gå fort så att man kan börja att leva livet liksom :)Till gymmnasiet valde jag Samhäll och ska välja inriktiningen samhäll. Men igenterligen undrar jag hur det kommer sig för jag är verkligen inte en teoretisk person utan raka motsattsen men aa det fanns ju inget annat jag skulle kunna tänka mig för att jag vet ju inte vad jag vill bli eller jag har väl drömmar som ex, reseledare i utlandet, festfixare i New York, eller varför inte desiger som jag älskar alltså sy mina kläder och sälja :) Och gå på massor utav stora modevisnignenar sedan skulle det inte sitta fel att hitta en rik kille och gifta sig med :P hemma fru ne jag skämta bara jag skulle tycka att det var coolare om det var jag skom tjänade mer pengar än min kille så att ahn kunnde vara hemmaman hahah :) det är bra att man får drömma ibland :)

Ne nu börjar mina ögon falla ihopsnart och det är nog dax för sängen!!


Men föresten jag var på klassresa i onsdag-torsdag och det var jätte roligt och mysiga två dagar i gbg med liseberg och universeum och shopping, bowling...Bilder kommer senare och då mer om det..


Som jag nämde i förra inlägget så kommer mina uppdateringar bli väldigt däliga för att jag har fullt upp på kvällarna och inner helt enkelt inte blogga skolan saker liksom men ska försöka blogga :)



Kram

evvis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0