Holla amigos!

Qué tal?? Bien y tú!


Haha måste ju visa vad jag kan i bland hahah :) Jaja....... Ja på den senaste tiden har det hänt massor här i mitt liv i sverige liksom slutat vasa, klassfest,maskerad ,sista natten med gänget, simmträningar och massor mera så ni kanske förstår att bloggen har fått lida och jag hoppas ni fortfarande läser min blogg :)

I dag har det inte hänt så mycket har bara slappat och sedan lämnat tillbaka min maskeraddräkt och varit hos farmor och farfar som snart ska flytta och det är faktiskt lite sorligt för att vi har alltid firat jul där så länge jag kan minnas och helt plötsligt så kommer vi inte det och det kanske kommer att förstöra hela julen men vad tur att man blvit större så att julen och födelsedagaran börjar bli allt mindre viktiga så hoppas det kommer bli bra men ett plus är att jag nu kommer våga sova över hos dom. Har integjprt det på minst 10 år pga att jag är så jä*la mörk rädd och dom bor på landet och det är skit mörkt där.......Ja i kväll blir det nog fortsatt slappa och jag har fått ont i halsen inte roligt.

I morgon vet jag faktiskt inte vad som händer hoppas på nått roligt som man kan få roligt av vet ej vad än :)

jag måste bara få skriva av mig lite ilska nu för jag måste få ut det ur mig....Jag tycker det är så himmla töntigt när folk går runt och försöker vara cool för att föröka imponera på en annan och lossas va någon helt annan person jag fatta liksom inte varför????? Som ni säker har förståt så tycker jag inte om folk som håller på och lossas och gör saker dom igenterligen inte tykcer om och vill göra för att dom ska imponera på andra personer för att försöka passa in när man bara kan va sig själv och få vänner man verkilgen gillar istället för dom dära coola som alla vill va med och som gör det dära tuffa sakerna men igenterligen inerst inne så vill dom inte det dom är så himmla fega och OSÄKRA det är ju barnsligt töntigt jag förstår mig inte på de och det roliga är att det syns så väl igenom att man fejkar.  Mitt råd var dig själv då får du det vänner som verkligen gillar dig och stå för vem du är liksom om du vill ha den dära tröjan så taden om du tycker om den även om någon skulle säga att den var ful ta den det är huvudsaken att du gillar den och står för vem du är!!!!


här kommer en vers/dikt ää vet inte vad jag ksa kalla det men jag tyckte att det verkade klokt skrivet av mig :


Våga vara dig själv! 


Man lever bara en gårng eller? Om man nu gör det så vill man liksom leva livet. Göra allt det dära man dromt om som man aldrig vågat göra ex, gå fram till den dära killen man alltid gillat som är snyggast och snällast, men hur gör man kan ju liksom inte bara gå fram och fråga:
- Vill du bli ihop med mig?
För det gjorde man ju på lågstadiet. Men hur ska man göra. Ska man kanske gå fram och fråga ska vi träffas. men det känns ju också fel liksom vi kanske aldrig pratat förut och så kommer en helt okänd person fram och frågar:
-Hej vill du hitta på nått med mig?
Kärlek är igenterligen väldigt kompliserat men det roliga är att om man är kär i någon det kan man ju inte heller ro för eller lite kanske.
Men en sak stå alltid för vad du tycker och skit i de andra om du gillar han/henne gilla den då.var dig själv och lossas inte vara någon annan för du är du bara du och du har en egen vilja som du ska styra inte någon annan bara du.

Slutord:

Följ ditt hjärta och vilja du är du inte någon annan om du är någon annan eller lossas kommer det att synsa så väl för oftast finns det någon som vet vem just du är och kan se att du ljuger och snaningen kommer alltid fram.

Av:Evelina .B. 26/5-2010


Du kommer må så mycket bättre om du är dig själv<3



haha jag skrev den på en läsning och jag  kände att detta är verklighet för många människor. Och jag tycker att spela olika roller beroende på vem man är på märk så väl jag lovar jag vet och märker sånt.


men vi hörs

evvis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0