Summer :)

Ja nu kan man verkligen säga att det är sommarlov. Dagen har inte bjudit på så mycket mer än att slappa i solen och sedan varit i Mariestad en sväng med pappa och sedan sminkar edvins kompis :P I morgon blir det bad med beckorna och det ska bli super roligt :) Resten av kvällen blir det att kolla på "sex and the city".


På middsommar blev det somsakt kusten med familjen och farmor och farfar med mängder av jordgubbar och bad :)Tyvär ingen båt den är nu på survis och så men men aa.. 

Fredag: Middsommardagen starde med att äta en mumsig frukost och att åka på svensak jorbbus jakt som vi faktiskt lyckades med. Efter det badade jag och sedan åt vi massor av mat och gott :) Bakade även en riktigt god jordgubbstårta.

Lördag: En promenad ner till byn kungshamn och käkade glass det var det var det ända som var öppet och det var inte någon specielt trevlig runda med massor personer som var bakisar och piss fläkar på gatan som man fick hoppa över och det var inte mysigt och sedan såg man massor människor man kände igen :)Sedan badade jag också och sola.

Söndag: Då blev det en tur till smögen där det även var massor bakisar men det var mysigt att gå omkring där på brygga och kolla i affärerna bara att det var så himmla kallt att jag ville och var nära på nästan att köpa en lång och mysig seglar jacka med fliskrage på gud vad skönt det hade varit....Sedan senare åkte vi hem till gamla skövde igen.

Någon som har något bra tips mot att man fäller hår som in i bomben! mamma frågade frisan i dag och hon sa att 100 hårstrån om dagen är normalt men tänka om man tappar så mycket under ett år då kommer jag vara flintis :S jag känner eller lurar mig själv med att mitt hår har blivit tunnare och det får det inte bli det är liksom perfekt mitt hårs tjoklek. Jag har alltid haft jätte tjockt hår och det vll man ju inte bli av med:) 



Jag tycker det är en sak som alltid är så typista att när man ser massor söta killar som kollar på en och just när det är så så ska mamma och pappa gå där bakom och vara med liksom det är ju alltid så sol klart att det ska va så varför? Det är ju i det läget man vill va där med kompisarna....Jaja så är livet man får ta vara på chansena så gått det går ;) Och en sakt till föreldrar ska alltid komma med sån dära typiska komentarer liksom allt möjligt........


Ne nu ska jag kolla på tv......


Ses

evvis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0