Åååå snart så......




Ja nu är det snart dax men då undrar niförsås vad som är snart dax för och det är ju det att på torsdag så börjar den nya "sex and the city 2" och den måste jag bara se sex and the city är bara bäst me like liksom....Den innehåller allt även serien allt som jag gillar som liksom shopping,mode,lyx liv, resa and LOVE ;) Ska väl försöka att se den så snart som möjligt antingen i helgen eller nästa det beror på när girls sen kan eller om dom vill men jag drar med dom även om dom inte vill så nu vet ni det tjejer alltså becka och josse förbered er på bio NU!


I dag har jag inte gjort så mycket har varit funktioner på KM för åk 4 från hene svärta och billingsdal. Det var gött fick sluta redan halv 12 och igenterlinge  skulle man ha slutat kvart över 3 så det var ju skönt kan man säga .Men i morgon blir det också skola men man börjar ju då inte förens kl 11.45 :) så detta är en gansak bra vecka och nästa vecka blir det klassresa som jag verkligen längtar till.


En måste ha just nu: Bikini, smycken och en tröja eller linne.

MEn nu ska jag kolla på tv och ha det skönt!!!


evvis<3






en bild i från i sommras tagen av mig sj :)

Kommentarer
Postat av: josephine

lätt!

2010-05-25 @ 15:34:58
URL: http://joosephinee.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0