Lördag <3

Hello!

Ja nu var det ju ett tag sedan igen som jag skrev nu och så brukar jag ju alltdi eller oftast börja varje inlägg. Men saken är den att det är ganska mycket saker nu i skolan liksom i går hade jag mitt sitsta so prov som jag var tvungen att öva till och liklsom nästa vecka ska jag på klassresa och massor mer och veckan där efteter så är det avslutningsmiddag i skolan ,skolavslutning,sistanatten med gänget och så så jag kommer nu ha det fullt upp i två veckor fram åt och då kommer tyvär nog bloggen bli lite lidande. Men jag stör mig på att det inte går att blogga på min ipod det går att lågga in på blogg.se men inte att skirva för om det gick skulle jag blogga 24/7 okej det blev lite fjortis aktigt där men aa det får va så :)

I dag vet jag inte än vad som händer på dan men på kvällen sak mamma och farmor ha kalas och då blir det att träffa lite släktingar det var (längesedan nu) så  det ska bli roligt. Igenterligen skulle jag behöva åka ner till stan och kolla på bikini köpa brun utan sol, linne och smycken men aa det lär nog inte bli nått av det men då måste jag ner i morgon :) Annars blir det bara slappa .

Jag vill gärna att ni ger förslag på vad som jag skulle kunna skriva om för att det står helt still i mitt huvud och det är verkligen inte bra :(


Just nu känner jag för att sätta mig i "solen" och sola men det finns ingen sol ju det är ju bara massor utav svarta moln typ på himmlen och det var inte bra och det kommer säkert att snart börja regna men jag hoppas att det blir soligare i veckan. För ca 1 veckan sedan var det ju jätte varmt och soligt men nu är det helt förvunet. Men sommar känslorna ha nu börjat att komma och det känns bra så snart bilr det kusten och sola och bada i år ska jag bada varje dag :) eve+havet= LOVE ;) 








Jag på bild i från i sommras det är livet KUNGSHAMN <3







NE men ska jag nog hitta på nått och inte sitta framför datan hela dan men vi ses i morgon !



Kram


evvis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0