21 days left

Urch vad trät jag är skönt med lite helg hoppas på mycket sovande. Vädret ute är kass villket är tråkigt jag vill ha klar blå himmel och sol som det har varit några dagar denna veckan.

Idag slutade jag halv 12 pga inställd lektion sissta på dan men vi hade uppgifter som vår lärare hade gett oss så jag och några stanade kvar och gjorde klart det i skolan sedan åkte jag hem och somadet till coh hörde att det blingade på dörren och trorde det var min bror och tänkte att  han kan uppna själv men ingen öppnade dörren så jag var tvungen att gå och öppna och då var det mormor och morfar som jag inte har sett på evigheter. Nu sitter jag här framför datan och lyssnar på musik och tänker på saker och ting.

Men nu ska jag prata lite me de så vi ses!


Kramar

evvis<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0