24/10-2010

Hej allt folk!

Nu sitter jag hemma efter en dag hos min underbara faster. Jag har gjort allt möjligt från att testat massor mary kay och massor fika och pizza ätande. För mig blev det en foundationen som min faster gav mig tänk att man har en så snäll faster ett stort TACK :) Det är typ det jag har gjort idag men det tråkiga var att hon som var och berättade om produkterna hade inget smink. Men men. 

Nu ska jag kolla lite på "beck" och sedan blir det sängen för min del så man inte blir lika trött som förra helgen ;)
Tänkte lägga ut en bild på min nya halsduk som jag blev så nöjd med.(vet att bilden blev lite suddig hade dåligt ljus)




och nu ett tack till min lilla farmor som var så gullig och stickade och köpte massor garn;)



Ses


evvis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0