Torsdag

Hejsan!

Gud vad skönt med äntligen en läx fri dag gjorde allt i går men skulle igenterligen gör lite matte kanske men jag känner att jag behöver bara slappa för en gångs skull en liten belöning. Dagen har beståt av skolan en vanlig dag elr vi hade vikarie på spansakn och han pratar typ bara svensak och jag är ju så seg på spnaksa fsta han var grym på att förklara gramatik på ett roligt sätt så att det fastar. Sedan hägde jag med becka en snabbis på stan sedan tog jag bussen hem och nu sitter jag här och slappar somnar typ snart har satt mig i soffan som brukar gör att min ögon faller ihop:) I kväll blir det tränign känner igenterligen inte för det i dag men aa jag måste elr jag känner att jag måste och sedan ville agnes att jag skulle träna för att hon skulle komma så det blir träning för mir i kväll och jag ska göra tio armhävningar mer än vad jag gjorde för en månad sedan och jag kommer inte ihåg hur många jag gjorde :s

Dagens outfit: Croker jeans JC, linne lindex, stickat stor kofta Clarks, ring Thomas Sabo och mina kängor.


MEN VI SES!

EVVIS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0