Då var det Onsdag igen!

Ja tänk att redan halva veckan har gott typ. Bloggen har börjat ligga lite efter och proven svärmar in. Fattar inte varför all lärare ska har lagt in ett prov varje vecka nu ända fram till höstlovet. Vist är det väl bra att det inte har lagt flera på en vecka utan ett i veckan. Så jag får väl bara lydda och plugga och kämpa på. Jag tror att höstlovet kommer bli skönt då jag kommer för det mesta slappa. 

Idag har jag varit i skolan sedan var jag och kolla på garn för min farmor ska sticka en halsduk åt mig för jag hittar ingen jag vill ha eller jo jag har väl hittat några men det har ju inte varit några billiga typ utan det har ju skostat runt 1500-2000 kr och det tycker inte jag att de har varit värda. Men nu har jag kommit till fråga nummer två villken färg ska jag kanske mörk lilla, grå, någon slags brun, ljus rosa, vit, millitärgrön eller svart. Kanske en randig, det bästa är ju att jag har bara svarta jackor. Men jag har tänkt mig en 2-3 m lång halsduck ganska bredd så får väl se vad det blir. Efter det så har jag sovit pluggat ätit och suttit framför datan.  Och just nu dirkcer jag te och kollar på "superstars".

Vet ni imorgon är det bara 21 dagar kvar till ......... ;) gissa det ni komentera vad ni tror att det ska stå där.


Vill föresten säga till alla läsare att forsätt kolla min blogg även fast jag bloggar väldigt sälla men det är roligt att se att det är fler och fler som läser bloggen. Jag skyller på skolan men aa ni förstår nog.


Nu ska jag dra

ses

evvis<3

Kommentarer
Postat av: beckaaaaaa

hum får se.... 21 dagar till dess att du ska till gynekologen? ja, det måste det vara!!!

2010-09-29 @ 22:59:17



Postat av: evvis

svar: JA just det hur kunde du gissa det ? du har antagligen gluttat i min almanacka som vanlig ;)

2010-10-03 @ 00:13:14



Postat av: beckaaaaaa

det stämmer, tog en smygtitt när du var inne och bajsade på toan i skolan och jag höll dina böcker, remebeeeer??!!

2010-10-03 @ 00:19:59



Postat av: evvis

Just det det var ju då jag var så lös. då har man lärt sig att till dig kan man inte be att hålla i sakerna utan smyg tittar, men efter att ha känt dig i snart 16 år alltså om 21 dagar men idag är det 19 kvar:) så borde jag ju veta det men men gjort är gjort!

2010-10-03 @ 00:25:01



Postat av: beckaaaaaa

ja usch... det kommer jag verkligen ihåg! det bara rann bajs, lät typ som jag hade kommit till afrika och världens största vattenfall duvet... jo men är man blond så är man, inte så konstigt är du är så jävla trög och inte förstår det. får hoppas att dina få små hjärnceller kommer ihåg att jag är opålitlig nurå, så att jag inte kan tjuvkika igen(A)

2010-10-03 @ 00:35:27




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0