........

Jag måste säga att det jobbigaste med att blogga är att hitta på rubriker.Men men det funkar ofta riktigt bra med det blir ofta samma.

Idag har jag varit i skolan det var en kort dag sluta halv två och sovmorgon. Sedan efter blev det stan och nu ska jag ner dit igen och hämta bio biljetter. jag becka och min mor och hennes mor ska gå på bio vi ska se "i rymden finns inga känslor" får hoppas den är rolig men jag och becka kom på att det kanske är en ungdoms filmen men men aa vi får hoppas att det kommer gilla den :)
imrogon blir det träning och sen kanske lite mys :) och på söndag blir det att jobba eller vad man ska kalla det.

Men ska dra

vi ses

evvis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0