Hemma bra men borta bäst!

Nu vände jag medvetet på detta uttryck så ni vet. För jag tycker faktiskt det är roligare att vara borta fast det enda som är skönt hemma det är att sova och äta kanske. Men jag älskar att vara runt hit och dit! Nu ligger jag åter igen i sängen kom hem för en timme sedan efter att jag varit i Gbg. Orkar inte skriva så mycket så här kommer dagen med några få ord:

Försov mig, inställd första lektion , skola, stan, tåg , Gbg , möta min kusin, följa hennes julklapps jakt, köpa sushi , äta sushi utan för operan pga endast 20 min tills den startar (stress), törnrosa, fönster shopping,tåg , bil, hem,dusch , fixa för imorgon(allt för att få sova längre), sova! Min dag i snabb berättelse den var händelserik den.

God natt
Evvis <3

PS. Baletten tönrosa var jätte bra 8/10 om man jämför den med west side story. Det var första av tre som jag förstod handlingen av från början till slut :D den var helt klart värd att se! Kan berätta mer i morgon!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0