two days left

Nu är det bara 2 dagar kvar till jul! Börjar faktiskt längta nu, jagkänslorna är på g kan jag även känna. Imorgon tror jag nog att de koppar fram för då ska allt julpynt upp och det sista fixet inför julafton ska fixas.

Idag har jag varit en väldigt kort sväng i skolan med film mys med klassen. Sen när filmen var slut och vi fick sluta mötte jag mina kusiner på stan. Sedan drog vi vidare till farmor och farfar och klädde deras gran och blev bjudna på mat och sedan fick jag skjuts hem. När jag kom hem så slappade jag och åt lite och nu sitter jag här framför datorn och har kollat på "Elsas värld" på tv3 och kollat runt på massor bloggar. Resten av kvällen ska jag slappa och göra det jag känner för njuta av LOVET framför allt.

Undra vad man får i julklapp? Har börjat fundera på det nu när det snart är julafton. Och undra om alla blir glada för de julklappar jag har köpt? Tänk så blir alla missnöjda med dem och inte gillar de alls. Vad hemskt men tur att man kan byta!

Vill avsluta med att säga fyy vad skönt med jullov!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

kramar

evvis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0