3 min framtid!

Hej!

 

Nu undrar ni varför jag hoppade över nr 2 en tanke men jag kände inte för det idag tyvärr.

 

Ska istället nu berätta om min framtid som jag just nu vill.

 

Det första jag ska börja med är att ta studenten och få en riktigt lyckad studentdag och en fin bal. Sedan ska jag beroende på om jag är skol tröt eller inte plugga vidare men om jag skulle vara helt döds trött på skolan ska jag ta ett sabbats år och jobba och tjäna pengar och resa mycket .Sedan plugga vidare. Plugga vidare är något jag verkligen ska göra men vad jag ska plugga vidare vet jag inte. Efter som att jag inte har en blekaste aning om vad jag vill bli så är det svårt att veta vad man ska plugga vidare. Sedan ska jag se till att få ett riktigt bra jobb och jag ska även hitta den rätta killen som passar mig och en jag kan har roligt och tillbringa mitt liv med. När jag är över 25 år så ska jag skaffa familj, hus och aa leva upp till några av mina drömmar.

 

Om man skulle göra min framtid i en punkt lista skulle det kunna se ut såhär:

·         Ta studenten

·         Plugga vidare

·         Resa

·         Jobba

·         Möta den rätte killen

·         familj

·         Hus

·         Uppfylla drömmar

Med mera……..!!

 

Det är väldigt svårt att förutse en framtid vad just jag kommer göra och vad som kommer hända. Detta jag nu skrivit är ju liksom bara små bitar av det hela. Jag har säkert helt andra planer nästa år. Men detta är ändå lite men man känner att man kanske ska börja fundera på vad man vill bli det börjar liksom närma sig. Så jag får nog ta och fundera över det.

 

Kram

evvis♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0