-

Ja nu är det snart dags för Solsidan. Veckans höjd punkt liksom. Idag har jag först varit på badet i tre timmar och tränat massor barn och när jag kom hem var jag helt slut och det blev väl lite slapp och plugg och sen en liten tur upp till Johanna och Anna som hade bakat en ny specialitet som de kallade. Men egenterligen var den en stor platt chokladboll. Nu har jag ätit lite och sitter och väntar nu i soffan på att som sagt solsidan ska börja.

 

Imorgon är det en ny skolvecka igen och imorgon blir det även intervju till projektet och sedan utvecklings samtal. Det är nog en grej jag aldrig har tyckt om det är lite läskigt det här med utvecklings samtal man vet aldrig om det kommer sluta bra eller dåligt ;) Men det har ju aldrig slutat dåligt förut så varför nu liksom.

Igår dagen kan man beskriva med dessa ord: Mys, Film, Ben&jerry, Skratt, Mycket prat.

Ne nu ser jag att klockan börjar närma sig 20.00 och jag sak hinna göra en polyvore bild innan så jag får skynda mig nu.

Kram

Evvis<3


Kommentarer
Postat av: carro!

igår var asmys <3

2011-01-30 @ 22:01:05
URL: http://whitewall.webblogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0