2011-01-04

God morgon :D

Idag när jag vaknade upp aa då hade jag lite ont i kroppen (träningsvärk) sedan så tittade jag ut och jag såg att det typ var snöstorm och då fall leendet på läpparna bort. Så aa än så länge haj jag sprungit upp till Johanna och hämtat en sak som jag glömde igår sedan så har jag ätit frukost och läst lite ur engelska boken och nu sitter jag och sms:ar med min saknade Becka som äntligen är i Sverige och hemma :D.

För övrigt är det bara bra men man börjar får lite panik över att det snart är skola och att det kommer vara fullt upp och aa man har inget roligt just nu att se fram emot utan bara stress det är ju inte så roligt. Jag försöker glömma det faktiskt men aa man blir ju ofta påmind och det är väl bara att köra på och så får man väl kämpa på.

Ne nu ska jag starta på en liten hemlis som förmodligen kommer ta ett tag och jag kommer inte avslöja något och nu vet jag att detta säkert gör er nyfikna men det är ju det som gör det roligt. Så om ni vill få reda på det så får ni hålla er uppdaterade på bloggen.

 

Kramar

evvis♥


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad då för hemlis? ;)

2011-01-04 @ 13:53:34
URL: http://mylifethewayitis.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0