2011-01-29

Oj tänk att det är redan en ny månad snart. Tänk vad tiden går fort jag brukar alltid säga det men aa det är ju verkligen så. Idag har jag inte gjort så mycket mer än ätit frukost och duschat och kollat lite på spansan. Just nu känner jag för att baka bullar men det är lite svårt för vi har ingen jäste och jag orkar inte lyfta rumpan från soffan och gå ner till affären. Jag är väldigt lat måste jag med ge och Anna smsa precis och gissade rätt på vad jag gjorde alltså att jag sitter i soffan med både datorn och tv:n på och nu försöker jag få henne att komma upp men hon orkar inte heller gå så vi är väldigt lata båda två. Men jätte lat är jag inte jag har faktiskt varit på gymmet tre gånger denna veckan jag är stolt över mig själv. Och det bästa är att jag tycker det inte är ett dugg tråkigt utan riktigt roligt och jag tröttnar inte efter 2 minuter som jag gör när jag gör annat förutom simma.  Senare idag ska jag bege mig till maxi för att köpa massor ben och jerry glass (mums) jag och några av tjejerna ska ha mys med massor glass och aa vad vi nu ska göra.

 

Imorgon blir det att dra till badet och hjälpa till och träna tre sim och lek grupper och en liten större grupp och den näst största ungdomsgruppen (U-gruppen) och sedan resten av dan blir det slappa.

 

Ne nu ska jag slappa ännu mer så ses vi i morgon eller senare.

 

DAGENS FRÅGA:

Tycker ni att jag verkar lat??

 

Kram

Evvis<3

 

 

Vill ha nu och inte detta:

 



Kommentarer
Postat av: Anna

japp du är allt lite lat gumman ;)

2011-01-29 @ 15:21:46
URL: http://mylifethewayitis.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0