300:drade inlägget :D

Oj men om man tänker hur länge jag har haft bloggen så är det ganska lite men ändå mycket tycker jag.

 

Just nu sitter jag med datorn i knät lyssnar på musik (med mina nya högtalare grymt bra ljud). Har även precis pluggat naturkunskap. Innan så var jag och mamma på stan och lämnade tillbaka mina leggins jag fick i julklapp för de var trasiga hela tiden men vi fick ett par nya och det blev även en ny vår tröja en grå halv kort med spets på sidan JC och sen köpte jag Ilse Jacobsen sak som man ska smörja in stövlarna med så att de håller bättre spar smacket. Resten av dan ska jag läsa ut min engelska bok och sedan ska jag ha en mysig kväll med Rebecka och Josephine för att det är så sällan vi ses ihop och det var typ mer än ett halv år sedan vi gjorde nått vi tre ihop det har liksom varit saker emellan och sånt som gjort att det inte blivit så men nu ska det bli av. Måste erkänna att jag skulle kunna lägga mig och somna nu och sova ett par dagar är så himla trött och jag blir stressad av att det är skola snart men ajg förstår mig inte på mig själv för det är jag själv som startar stressen pga att jag skjuter fram pluggandet och saker som jag inte borde så nu ska jag ta tag i min själv och verkligen göra saker så att jag kan göra vad jag verkligen vill sen.

Nu ska jag skriva ett litet tanke inlägg som ni kan läsa om en stund och idag ska jag försöka inte få det så långt vet att det är flera som tycker tydligen det är kul att kolla hur långt det blir varje dag men igenterligen tror jag att de människorna tycker att bloggen är grymt bra så aa ni vet nog vilka ni är själva och jag har hört från andra också så aa :D

Kram

evvis♥

 

Lite efter jag vet men bättre sent än aldrig:) Från julafton tagen av kusinen Theo :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0