Ännu ett inlägg

Hejsan!

Idag blev det inte som jag trodde utan mycket bättre. Har precis kommit hem från stan där jag har tillbringat dagen tillsammans med Josephine. Vi gick lite på stan men vi var så sega så vi bestämde oss för att ta en liten fika så vi gick till Rådhuset och tog en kopp te och blåbärs bulle (mums). Just nu är jag jätte hungrig men orkar inte hämta något soffan är mycket skönare och bättre ;) Så jag tycker någon snäll människa som vill göra mig glad kan komma med lite sushi eller en kebab sallad eller något annat är öppen för alla idéer eller allt kan jag väl inte säga men aa havs kräftor eller vitlöks gratinerade blåmusslor :P AA vad håller jag på med det är bäst jag slutar att skriva nu.

Men vi hörs!

Kram

evvis♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0