En underbart mysig dag :D

Hejsan

Idag startade min dag med att mamma kommer in tjugo i åtta och frågar om jag har tänkt att gå upp och jag bara f*n jag skulle ju duscha och tåget går halv 9. Så det blev att stressa och skynda sig  men jag han faktiskt och det var tur. I Falköping sedan hoppade min kusin Angelica (Angie) på och sedan far det vidare till Göteborg där det blev shopping, en god lunch på Palace och sedan lite mer shopping och sedan far vi hem. Själv hittade jag äntligen min body lotion från the body shop med papaya lukt den har typ gått ur sortimentet eller något så jag har letat och nu har jag hittat den med och det var inte nog med det utan det var även billigare så den kostade 75kr istället för 165 kr så det var ju inte helt fel. Sedan köpte jag ett par svarta ballerina skor med en rosett i fram mycket söta från HM och sedan ett par pärlörhängen från Åhléns city. Jag har precis laddat över lite bilder till datorn och ätit en mysig middag med bror och pappa och nu kollar jag på tv. Så resten av kvällen blir det soffan.

Nu ska jag kolla!

Vi ses

evvis♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0